بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دو معضل جدی روابط عمومی را امور ساختاری و عدم آشنایی مدیران با فرهنگ رسانه و روابط عمومی دانست و گفت: در بسیاری از ادارات شهرستان ها و حتی ادارات کل، چیزی به نام روابط عمومی وجود ندارد و رفع این مشکل ساختاری نیازمند سازمان های ذیربط همچون سازمان استخدامی است که باید به آن توجه جدی شود.
محمد محمدی، دوشنبه 29 اردیبهشت در سومین همایش ارتباطات و روابط عمومی شهرستان سوادکوه، با اذعان بر اینکه وای به حال آن ملتی که تاریخ خود را نشناسد، توضیح داد: زمانی که تاریخ و هویت خود را بدانیم چیزی به نام ایران هراسی و عدم وطن دوستی ایجاد نمی شود.
وی با بیان اینکه در فرهنگ جنگ شناسی، مهمترین جنگ را جنگ رسانه ای برشمرد و از جمله جنگ های رسانه ای علیه کشور به موضوع ایران هراسی اشاره کرد و گفت: نتیجه این جنگ، باهدف ایجاد عدم وطن دوستی در کشور است.
این مسئول با بیان اینکه جنگ رسانه تضعیف کننده یک نظام، دولت، کشور، استان، شهرستان و ارگان است، افزود: امروز ما در وسط جنگ رسانه ای هستیم و خروجی آن از دست دادن سرمایه اجتماعی است و وظیفه روابط عمومی آشنایی با عرصه رسانه و ارتباط مستمر با خبرنگار است و اطلاع رسانی باید چنان دقیق و شفاف و صحیح باشد که موجب تقویت سطوح مختلف کشور از نظام تا ارگان ها شود.
وی با اشاره به ایجاد جنگ رسانه ای به نام خلیج فارس و خلیج عرب، گفت: امروز این جنگ و فردا جنگ میان دریای کاسپین و خزر است و این امر بیانگر، عدم اطلاع تاریخی است.
محمدی با بیان اینکه در بسیاری از ادارات در نقشه مازندران نام دریای خزر را می بینیم، درحالیکه خزر یک قوم یهود و وحشی بود که مازندران را غارت می کردند، گفت: نام ملی این دریا، مازندران و نام جهانی آن کاسپین است و عنوانی از نام خزر نیست اما متاسفانه حتی در شهر ساری میدانی هم با نام خزر داریم و این جنگ رسانه ای است که بخاطر عدم آگاهی انجام شده است.
این مسئول با اشاره به قدمت چهار هزار ساله سوادکوه و نام آن در کتب تاریخی مختلف، با بیان اینکه پیش از ورود آریایی ها به فلات ایران، یکی از اقوامی که در ایران می زیست قوم تپور بوده است، گفت: قوم تپور برای منطقه سوادکوه و ایالت فرشوادگر نام همین منطقه بوده که بیانگر قدمت تاریخ منطقه سوادکوه است.
وی با بیان اینکه در شاهنامه در قسمت جنگ رستم و دیوها، دیوها یک قوم ساکن در مازندران بوده اند، گفت: دیوها یک قوم متمدن بودند که سکه و زبان داشتن و در زبان تبرستان حدود 197 هزار واژه تبری داریم که بیشتر از زبان فارسی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از دیگر نمودهای جنگ رسانه ای، به جنگ تفکیک اسلام و ایران اشاره کرد و با تاکید بر اینکه فرهنگ اسلامی و فرهنگ ایرانی قابل تفکیک نیست، گفت: ما قوم متمدنی بودیم و بعد از ورود اسلام شاهد اوج شکوفایی ایران بودیم.
محمدی با اشاره به بیش از 400 چهره فرهنگی استان مازندران، به ضعف در اطلاع رسانی فرهنگ مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران را استان کشاورزی می دانند اما ما یک استان فرهنگی هستیم.
وی با بیان اینکه مازندران قبل از اسلام سرزمین اساطیر و بعد از اسلام، سرزمین تشیع در ایران است، خاطرنشان کرد: اولین حکومت شیعی در مازندران تشکیل شده است.
محمدی با بیان اینکه روابط عمومی زمانی موفق است که اطلاعات شفاف و دقیق را برای تقویت ارگان ارائه کند و با جامعه رسانه ای ارتباط داشته باشد، بر لزوم تحقق قانون دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات تاکید کرد و گفت: تمام موضوعات ادارات به جز موضوعات محرمانه، سری و طبقه بندی شده باید در دسترس عموم مردم قرار گیرد تا اعتماد اجتماعی بین ملت و مدیران ایجاد شود و این وظیفه روابط عمومی است.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}